Monday, February 15, 2010

Saifudin : Pengerusi ILMAM sesi 2010/2013

Ucapan pengerusi ILMAM Pahang yang baru; Ustaz Saifudin

ILMAM Pahang telah mengadakan Ijtima' kali ke 4 pada 15 Februari 2010 di Temerloh. Alhamdulillah penyertaan dari semua ahli menjangkau separuh yang hadir.

Dalam pertemuan pada petang itu, ada yang baru kali pertama hadir dan mereka telah memberikan respon yang baik.

Pada pertemuan itu juga, Pengerusi ILMAM yang pertama sesi 2008 / 2010 telah mengemukakan cadangan untuk membuat penstrukturan semula aorganisasi yang baru sesi 2010/2013. Sebulat suara telah bersetuju dan setelah mengandakan sesi penngundian maka terbentuklah organisasi baru.

..khusyuk mendengar ucapan

Ust Saifudin Bin Abdul Sani telah dilantik menjadi Pengerusi ILMAM Pahang yang baru. Dalam ucapannya, beliau amatlah berharap tunjuk ajar dari kalangan pimpinan yang lama dan memohon supaya semua ahli memberikan sokongan dalam menggerakkan ILMAM sesi yang baru ini.

Selain itu, dalam ijtima; pada kali ini juga, semua ahli telah membincangkan halatuju dan perancangan aktiviti untuk dilaksanakan pada sesi baru ini.

Di samping itu, slot ucapan mantan pimpinan sesi lepas juga mendapat sambutan dari yang hadir. Ucapan terakhir telah disampaikan oleh Ustaz Mohd Hazmi Bin Dibok yang merupakan penasihat ILMAM Pahang.

Selepas berakhir, semua yang hadir telah bergambar beramai-ramai.

No comments:

Post a Comment